Ook in deze tijden doen we er alles aan om jouw betrouwbare inrichtingspartner te zijn. Wij van home24 willen een bijdrage leveren aan het indammen van de pandemie. Dit verandert weliswaar de manier waarop we werken en communiceren, maar we verzekeren je dat we er ook de komende tijd gewoon voor je zullen zijn:
Pakketten worden op dit moment nog steeds zoals gewoonlijk geleverd tot aan de deur van de woning. De enige verandering: ter bescherming van alle betrokken partijen is voor de ontvangst van het pakket geen handtekening meer nodig.
Bij bestellingen die door een meubeltransportbedrijf worden geleverd zal de bezorger ter bescherming van alle betrokken partijen alle noodzakelijke beschermende maatregelen nemen (het houden van afstand, het dragen van een mondkapje). Ook hoeft er geen handtekening meer te worden gezet bij de overdracht van de producten.
Mocht je iets willen terugsturen, dan kan dat natuurlijk nog steeds. Een retourzending kun je binnen 30 dagen na levering in je klantaccount aanvragen. Daarmee is de retourtermijn van 30 dagen gegarandeerd, ongeacht wanneer het uiteindelijk wordt opgehaald. Zoals gewoonlijk kun je het ophalen rechtstreeks met het meubeltransportbedrijf regelen. Als je niet zeker weet wat je het beste kunt doen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij vertellen je de mogelijk opties voor je klacht en vinden samen met jou een passende oplossing.
Helaas bieden we tijdelijk geen montageservice aan. Zo wordt het contact tussen onze klanten en het bezorgpersoneel tot een minimum beperkt. Ook volgen we daarmee het advies van deskundigen op dat bezorgteams het privéterrein van klanten beter niet kunnen betreden.
Hartelijk bedankt voor je geduld en begrip! Wij staan voor je klaar en doen er alles aan om je zo snel en zo goed mogelijk te ondersteunen in deze uitzonderlijke situatie.
Blijf gezond!
Het team van home24
(geactualiseerd op: 27-01-22)